Tuesday, January 25

budak budak gila sekepala !

    WANTED!!
          heyorang kalau nampak diaorang nieyh call
             6ber nieyh taw ! 01238904**
                                                                
            WANTED WANTED WANTED AND WANTED



umi najwa binti HUSSIEN
kesalahan : buad hala dalam kelas
hukum : belanja aku BURGER


farah haziqah binti MUSTAFA KAMIL
kesalahan : suke naa tacing tacing
hukuman : belanja aku air MILO AIS

nurul haziqah binti HAMZAH
kesalahan : mengedik tunggu si ASWAD tuu
hukuman : belanja aku TOPUP

roshaniza binti LOP
kesalahan : suke rembad novel aku yang naa dibace
hukuman : carie ken aku NOVEL aa


jumpa dia orang contact contact laa yeahh !

WANTED !
sila hubungi cik ahh munn
01238904**

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman