Wednesday, January 26

aku lagi , aku lagi ! erghkk --'

erghhkkk ! sumpaa kejam gilaa bhaii !
kalau asyik aku jea beralah 
apea kes bhaii ! aku tahu dia busy but
jangan laa sampai aku yang jadie mangsa busy dia

balek balek aku yang kene paham dia 
dia ? bhaii nanges nieyh bhaii :"(
derkk ! aku pown athe perasaan dowh
bukan kau jea yang athe

but aku nieyh still girlfie kau
jangan laa kau buad athe taa athe jea
hmmm ! sumpaa kau tension dengan kau A
dowhh ! kalau kau daa taa retie and muak tengok
muke aku cakap jea laa

break jea jalan yang terbaek dowhh
kau taa beranie naa cakap ? 
bhaii aku lagie laa sumpaa taa beranie
memang kitee taa the problem besar tapie
agak agak laa naa buad aku macam nieyh dowh

sumpaa kau bace nieyh
kau kene tahu nieyh ! 
sumpaa aku taa larad macam nieyh terus SAYANGG <3 <3

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman