Tuesday, January 25

capital A ! ! !

CRAZY SHADOW SUDAA ! !

seriouse oww , waa sudaa jatuh cinta sama dia
waa waa ! sahh kau gilaa bayang munn
berangan jea lebeyh! kene cepuk baru taw
sumpaa aku suke gila denga suara dia oww
suke gilaa tengok muke dia
suke gilaa aku tengok dia senyum
suke gilaa tengok dia bercakap
ehh ehh , everything with him i like laa



memang orang cakap dia jahad
but what suppose to im do oww
gilaa bayang sudaa sama dia
ya ALLAH ! dia sumpaa cute naa matie bhaii
dressup dia pergie sekolaa
ya ALLAH ! tuhan saja tahu betapa dia kacaak
di mata hamba NYA yang huduh inie


tapie tapie tapie and tapie ! 
aku tahu dia taa pandang aku punye oww
aku ? hmmm ! apea athe ?
muke ? perghhh lagie laa taa athe
harta ? hmm jangan cakap harta aku memang taa athe
bapak aku athe laa harta tapie bukan aku punye laa
nama ? hmm ! yang inie athe . 
buduh l;aa bapak siapa yang tgaa bagie anak
diorang nama ! haihhh --' macam tuu pown mahu
bagie tahu kaa (baakk kate mak tiri umie)



tapie tapie jugak ken ? 
aku taa beranie oww bagie tahu siapa-2
gelaran si CAPITAL A nieyh
yaww ! sumpaa taa beranie
aku nieyh muke macam GAGAH tapie ?
KECUT jea yang dapad aku cakap ken


btw my mr .A !
 hey hey hey casanova!
im ADMIRED with you so damn much oww !




Thanks for the time for read my entrie :D

Superman