Thursday, January 27

diri taa selayak yang sempurnaa :(

yeahh! saya mengaku saya taa SEMPURNAA
sepertie GADIS GADIS yang laen
yeahh! saya mengaku DIRIE saya penuh
dengan KELEMAHAN yang amat perit

kenapa semua yang DIMILIKI gadis lain
tidak ada pada diri yang satu ini ?
kenapa semua yang DIIMPIKAN gadis gadis lain
dapat DIMILIKI sedang kan yang satu ini ?

dan kenapa LELAKI yang menjadi ANAK ADAM
disana lebih mementing ken
KECANTEKAN , KEMEWAHAN ?
dan KELEBIHAN ?

sedang kan mereka tahu bahawasanya
ituu tidaa menjamin apa apa
dalam satu PERHUBUNGAN
tapie apa mereka kesah ken ?
asal ada yang lebih KECANTEK ,
KEMEWAHAN dan KELEBIHAN
ituu dianggap SEMPURNAA

sedang kan mereka tidaa MENYELAMI
yang KEKURANGNYA pulaa
TIDAA CANTEK , TIDAK MEWAH serba serbi
dan KELEMAHAN
tetapie mereka sedar kaa itu semua ?
hmm . sama sekali tidaa

maaf saya memang SERBA SERBI kurang
tapie saya jugaa tidaa relaa begini




Thanks for the time for read my entrie :D

Superman