Monday, May 16

On The Fhone ^^


On The Fhone Dengan Dia 

bapak lhaa kenn ? dhaa lame gilaa
tak dengar suara mamat niehh kenn ?
tupp tupp , malam semalam dia call aku 
whoahh , melonjat aku bhaii .
seriously lame gilaa kot tak bercakap dengan dia

text ? FB ? mampuihh takk layan lhaa kenn 
onn jeaa bukan nak tegur punn -.-
dia ada hot ticket tuu yang dia call aku 
call eyka tak dapad . padan muka kau
sombong lagi ken dengan kita orangg 
hahahahahhaaha


mase dia call thuu aku tenga bengang ken
then dengaa vibrate fhone aku .
whoiahh , "SUFIAN "SAYANGG" calling 
haha , buang tebiat apa mamat nieh call aku ?
haha , aku angkat then dia say
HELLO ^^ *suara dia dhaa leann 
suara dia dhaa takk macam budak budakk ^^

suara dia macam orang besar ohh ^^
gilaa sumpahh suweettt dohh suara diaa 
aku takk sudahh sudahh dengan suara !
roilek lhaa , kau tak boleh cam suara dia dhaa
sebab dhaa laen gilaa bhaii . sumpahh laen
MATURED gituu lhaa kenn '

pastu dhaa kita orang ce cite banyak story ohh
even tak lame dia call kenn ? haha
ce ci te pasal exam lhaa .
ce ci te pasal budak hot lhaa
ce ci te pasal warning letter kat school lhaa 
ce ci te pasal jodoh lhaa *cehh cehh 

ce ci te ce ci te . aku lepangg kau kang munn
hahha *tettttt tuu tak tersenarai . haha 
tapi kenn sumpahh rindu kau lhaa piann 
kau lhaa dhaa sombong sekarang 
mentang mentang dhaa HOT 
sekarang lupa kawan lama kau kenn ?
hahahahhahahahhahah

Btw kau nak tahu takk piann ?
kau nak tahu takk ? lhaa memang lhaa 
aku baru nak bagi gtahu niehh
I LAPP CHUUUU ♥♥


okayy thenn , aku punn dhaa nak lebam menatap LAPPY mama aku niehh 
better , aku tutup then tidur lagi baguss :]
kbai


Thanks for the time for read my entrie :D

Superman