Friday, May 20

Manyak Tupik :P

Exam Mid Year

terbaekkkkk ~ aku dhaa ambek hampir kesemua paper exam dalam masa seminggu ^^ . jadi tinggal paper sains I & II saje yang tinggal . sebab ? tak payah nak sebok lhaa kenn ? haha . bagus aku jawap paper math macam keling sebab paper II aku maen pakai hentam sejaa . aku tak paham satu hapak bhaii . sumpaa aku maen hentam lhaa kenn . 

paper agama . lagi lhaa kenn , apa yang aku bace tak masuk apa yang aku tak bace masuk . grrrr , memang mintak kaki lhaa kenn ? bengong sungguh bhaii . paper apa yang aku jawap punn tak tahu lhaa kenn kiwakkkkkkkk ~ sejarah lagi , aku tak bace apa sebab kalau aku bace macam masuk jea dalam hotak aku niehh . bzzzz -.-

Teacher's Day ^^

sorry cikguu :[

aku nak nyanyi something niehh . nak dengar takk ? 

Laskar pelangi takterikat waktu 
bebaskan mimpimu di angkasa
warnai bintang di jiwa
menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah surga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia
selamanya

Cikguu Happy Teacher's Day ^^


Ehh , kami kegilakan camera ^^


I Lapp Chuu Teacher Haslinda


My Tembam ^^


Cik Fuckk . hahha

*Picture banyak lgi act tapi internet macam kiwakkkk ~
K , baii 


Thanks for the time for read my entrie :D

Superman