Thursday, June 16

Stop fooling around me :(


YaAllah banyaknya dugaa weyy , Allah jah tahu apa yang aku lalui sekarang niehh . gentle aku macam dhaa putus asa dengan semua niehh . dengan keadaan family aku macam niehh . err -;-





lately niehh , nasib memang tak menyebelahi family akuu dan jugaa aku , weyy aku tak tahan hidup macam niehh weyy . YaAllah tolong lhaa , kenapa dugaan kau datang bertimpa timpa ?:( kenapa kau uji kami macam niehh ? gentle munn tak tahan :(






aku nak pergi jauh dari semua niehh boleh tak ? semua nieh menggangu akuu dohh . semua niehh buat aku tak boleh tidur , benda buat aku tak lalu nak makan benda nieh jugak buat aku jadi tak tentu arah weyyy :(






aku tak kira lhaa weyy , someone please take me awayyy from all this . aku tak tahannnnnnnnnnnnnn -,- kenapa ? errrr -;- semua nieh akan jadi mesti dekat akuu . pffftttt betul -..-








tak tahan weyy , asyik kene pulau macam niehh . kau tahu aku sayang kau kann ? kenapa kau buat kau macam niehh . niehh kahh kawan weyy ? friend mean friendship together not fake -..- now aku cuba buat tak tahu dohh , dan aku baut lhaa apa kau nak that enough is it :(







Aku hanya boleh senyum untuk menghilangkan semua perkara yang bersarang dalam kepala otak aku niehh kerna itu lagi baikkk dari memikirnya yang entah tahun , abad , dekad nak selesaii weyyy :))

peepppsss : maybe kaurang tak rasa apa aku rasa , tapi kalau dhaa rasa maybe kaurang tak nak laluinya sampai bila bila lagi :)
Thanks for the time for read my entrie :D

Superman