Sunday, June 12


Okayy tak ada topik ken aku nak story now baca niehh 
okayy , act semalam aku tak tahu nak buad apa kann ?
aku add lhaa orangg . bosan punya pasal 
jadi aku teradd lhaa mamad niehh . 
what teradd ? nyaahh . suka aku lhaa :P

pastu , aku sent dengan wall dia 
THANKS :)
haha , banyak gilaa kitaa orang comment comment
dekat situu ohh . haha , gentle 
aku jujur niehh weyy 
yeahh , aku jujur weyy 
dia cutee gilaa dohhh , nak puji niehh 

HAAHAHAHAAHAH , 
pastu aku tanye dia age berapa 
dia jawap seventeen 
dan tanya aku , aku jawap fourteen 
yeahh , dia lagi tuaa dohh dari aku 
dia kata aku bolehh jadi adikk 
dia sent FAMILY RESQUEST 
sengal jeaa budakk niehh 

okayy kau nak tahu name dia ? 
wekkk :P cari sendiri lhaaa weyyy 
gooooooodaiiiii 



Thanks for the time for read my entrie :D

Superman