Monday, June 6

menanges =(

aku tak tahu kenapa nanges gila gila lhaa kenn tadi
gilaa gilaa pun tak nanges macam aku tahuu ?

paling tak boleh blaa time aku nanges
time aku tengok muka kak bella dhaa berair



pehhh , lagi tak tahan kenn ? 
tengok senior yang tah bila lagi boleh jumpe
menanges kenn ? YAALLAH 

sumpaa aku takk tahan dohh , 
aku menanges jugak dekat situ 
aku nak cepad jadi tak sempad nak bagi baju 
yang dia nak tuu :(

gilaaa lhaaa pecah tradesi lhaa kenn ?
aku menanges gilaaa gilaaa dohhh 


pastu nak salam kak panjang lagi , 
dia dhaa lhaa rajen bahan aku 
sumpahh aku tahan bhaii ,
nak menanges jugakk dohh 

dia dengan kak bella memang 
selalu bahan aku , tuhan jea tahu 
macam mane aku sayang dorang
even baru kenal kak bella 2 minggu kenn ?




Thanks for the time for read my entrie :D

Superman