Tuesday, June 21

Kemek :P

Siot punya budakk , 
okayy , actually tadi tenga onn ada
dapat notifiy then tuh notify
friends request :D

lol , mula mula okay lhaa kann , 
pertengahan jyeahh still okayy 
dhaa lama lama tuhh nahh kau 
beraku aku dengan dia tuhh 
introo punya lhaa berI YOU
bagai kann ? haha , sengal jah 

paling tak boleh nak blaa lagi lhaa kann ?
dia panggil aku gemuk ?
pffftt kau lhaa harziq weyyy 

sabar jah lhaa aku dengan kau :O
lailailai -.-  haha 

and and tadi aku tanya dia ada blog tak 
dia jawap , aku tak main lhaa blog blog nieh 
aku tak suka story hal personal dekat public
laicikang lhaa aku dohh 

konon jah lhaa kau , 
tak semestinya nak kena story hal personal kau jah dekat 
blog niehh sengal tambi ubi kayu api :O 

haha , then dia kata nak link aku 
aku bagi jah lhaa , 
nah padan muka kau weyy , tak dapat bukak 
tuhh lhaa mulut macam longkang lagi 
kan tauke blog dhaa marah 
tak kasi kau tengok blog aku :PP

then , dia kata blog aku tak blog bukak 
padan muka kau weyyyy :PP
kau nak tengok hasil kutukan aku 
pasal kau ?
kau tunggu besok jah lhaa dohh :PP

lailailai :P

kau nak tahu siapa manusia tuhh ?
coppp copppp waittt huhhhh 

LOADINGGGGGG ~






































 


grrr -.- orang tua yang buat onar
dekat wall aku dari puku
1.56 ------> 2.30 like that 
haha , okayy actually 
gelak jah aku tadi walling dengan dia nieh
sakit hati punn ada jugakk weyyy

haha , btw nice to know You orang + KEMEK

kau nak tahu kenapa aku panggil aku KEMEK ?
tak payah tahu lhaa weyy , not important :D

sebelum aku merapuu tak pasal pasal baik aku tidur :D

p/s : weyy , kemek . kau dhaa baca jangan nak banyak bunyi pulak huh :P




Thanks for the time for read my entrie :D

Superman