Wednesday, June 8

hanging semalam ^^

No One Pictures :(

hanging semalam , semalam keluar rumah nak hanging lebih kurang pukulm 9.45 lhaa kenn . after that tunggu bas and then samapi jea dekat sp aku call kak biyah dia dhaa get ready dhaa dekat busstop tuu kenn . and and masuk jeaa dorang dalam bus firstly orang yang aku usha ialah SUFIAN AKMAM then YAALLAH aku nak menjerit jeaa weyyy. sebab dia tinggi gilaa setelah sekian lama aku tak meet dia and dapad meet jeaa ketinggian dia melebih aku . grrr -.- jelouse badan dia yang kepeng macam papa tuu grr . 

then kitaorang sampai jea dkat batu 10 tuu  . awww aku berdiri sebelah dia bapak tinggi bhaaii pastu dia start bukak mulut awww . suara dia dhaa matured dohhh . grrr . sumpahh aku dhaa tak boleh nak beza kenn dia yang dulue and dia yang sekarang . hahah . bagus bagus tuu tandanya dia dhaa mtang :D

pastu dhaa sampai jea SUNWAY terus pergi tandas , dodol sungguh tudung aku tak betul lhaa cipet sungguh . haha  then tolong kering ken peluh kak biyahhh kesian dia , berpeluhh peluh dari batu 10 berjalan kaki sampai kea sunwayy :PP . thenn jalan jalan lhaa kejapp pastu berbuall buall dengan si tinggi . 

sumpahh best and then dia cakap better pergi beli tiket dulu nanti beratur punya ramai kau tak dapad dapad tikett , hmm pergi lhaa kennn beli tiket tuu tengok cerita KARAKK thenn aku cakap nak makann . grr , penad jeaa memelih tuu memelih niehh . piann lhaa kate nak makan MCD last last makan kat kantin parking tuu jeaa . huhh , lagi jimat kenn dari kau melantak MCD yang harga seorang duduk boleh topup due kali tuu . hahah

pastuu makan jeaa terserempak dengan AZIM AND THE GENG kat situ aku asyik ke bahan jea dengan dua ekor niehh . pehh panas jeaa . sabar sabar munn . dhaa lame tak jumpe kenn semestinya membahan 6ber satu :D
okayy aku paham ituu . then thenn , dhaa habes makan jalan jalan lhaa kenn 

derr , sumpahh malu lhaa siall . nak tahu kenapa ? grr , tak nakkkk bagithuu biar aku dnegan kak biyah jeaa tahuu . pastu terserempak dengan membe sekolahh yangg tutttt , grr layak keaa ? WHAT EVER lahh janji aku happy . then dhaa habes tengok wayang tuu jejalan lhaa kenn . kak biyah nak cari barang masuk JUSCO pastu pian terserempak dengan 4 ekor kawan dia . maaf aku panggil ekor . haha , grrr :P

jadi dia lepak lhaa dengan membe-2 dia , jadi aku dengan kak biyah jea lhaa kenn . jejalan lhaa lagii , pastu kak biyah nak makan dia nak beli hotdoggg ~ haha padan muka dhaa habes hotdogg nyaa baru nak beli kenn ? then tak jadi nak beli kitaorang pergi beli roty roty lhaa kenn . dia niehh memang suka makan makanan yang pelik haha . kitaorang bebual lhaa kenn . sumpahh best gilaa borak borak dengan dia ohh . dhaa lame gila tak spendtime dengan diaa 

pastu sebok mencari piann , grr dia maen bowling dengan membe-2 dia . bukan nak ajak keaa . haha JOKE JOKEE ^^ pastu otw nak balek tuu dia asyik nak kene ken aku jeaa . geramm betull . tahu lhaa dhaa lame tak jumpe kenn ? jangan lhaa asyik nak sakat jeaa btw aku happy gilaa dapad hanging dengan duaorang mahluk dua beradik nieh 

p/s : I Lap Chuu Siti Nur Amira Akmam And Muhd Sufian Akmam 
act dhaa plan nak hangi KL tapi korang tak boleh jadi kita tukar nak hang sunway jea demi korang :D

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman