Saturday, April 9

Damn Shittt --'

grr ! bengkak pulak akuu --'
sumpaa panas kowd . bukan panas taa the KIPAS
niehh panas HATI

yelhaa kenn aku jeaa fennsie bagai kenn ?
kau thuu ? erghkk --'
aku bukan fennsie okayy .
ithuu memang cara aku maen
bilaa akuu maen betul kate akuu fennsie

siapa taa menyirap bhaii ? 
cakap siked dengan akuu ?
cakap lhaa ! ! !

sumpaa . aku tengok kau macam taa naa 
bagi aku maen first seven kowd .
yelhaa bilaa akuu maen fennsie bagai kau mara
bilaa kau maen fennsie 
kau taa reti reti naa mara pulakk ? 
HUH ? ? 

agak agak lhaa time akuu maen jea
sumpaa perkataan "fennsie" thuu memang
taa lekang ken dari mulud aku ?

perghkk --'
memang kau HEBAD ken , memang kau STAR ken ?
so ? semua kesalahan orang kau cari
KESALAHAN kau ? 
athe kau cari ? memang taa lhaa sebab kau dhaa hebad kenn ?

sumpaa tadie memang terasaa lhaa aku kenn 
aku naa maen GK kau taa kasii kenn ? 
asal kau naa jugaakk si FIRZA maen ?
khee memang betul tebakan aku ?
kau taa naa aku maen tuk first seven ?

sorry lhaa wehh aku terpakse jadi HIPOKRIT 
tulis dekard blogg sebab aku taa sanggup naa cakap depan depan
kau rang . aku pown athe perasaan lhaa wehh 

firza thuu cepat diboleh maen GD 
aku masuk lambad dilambad cover dua dalam D thuu
kalau aku dalam D thuu maen GK boleh 
cover dua dalam
niehh taa kau naa jugaa firza maen GK .
bilaa aku suruh firza maen GD 
kau yang over naa suruh dia maen GK ken ?
bilaa aku lambad masuk dalam D kau mara kenn ?

tahu pulak mara ? 
rghkk --'

SORRY derr aku terpaksa jadi HIPOKRIT sekejap :[


yee memang aku susah naa lompad kenn sekarang ?
huh ? jadie thuu lhaa yangg senang kau naa TOLAK aku ke tepi ken ?


straight jea lhaa wehh jangan naa jadi HIPOKRIT ! !

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman