Sunday, February 13

what ?

kau dhaa delete ehh ? haha
peduli pulaa aku ken ? sukaa kau lhaa der
aku malash lhaa naa cari masalha dengan kau
bikin panas hati tahu

kau denga lhaa cakap dia lagie aww
kau dhaa tahu masalha niehh datang dari kau
kau naa jugaa buad bodoh enn ?
go onn lhaa . peduli apa aku ?

kau yang naa ken ? kau teruskan lhaa
aku daa penad naa masam muka dengan kau
kau tahu thuu kau punye salah ken kau naa jugaa buad bodoh
kau tahu aku salah paham dengan kau
bukan kau naa betul ken salah paham aku thuu
jadi kau terus ken lhaa ehh

and for the backstabber thanks alots lhaa dear

kau memang manusia siakk lhaa babi
aku benci kau macam mane athe benci si pengkhianat thuu

daa that all : kredit to si bangsad girl

HOOOOOOOOLLLLLLLLAAAAAAA

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman