Wednesday, February 2

perangai saya ! '___'

BACA YANG NIEH LAA DOWHH !

1. aku bukan jenis yang suka hang dengan boyfie
   pegang pegang macam orang taa athe IMAN 

2. aku bukan jenis yang suka bende bende yang GILA
yang suka BLUE BLUE kepalad nieh . euwww!

PERANGAI AKU LAA DOWHH !

1. aku bukan jenis kawan yang suka TIKAM BELAKANG
kau rase macam tuu kau salah BESAR laa dowhh !

2. aku bukan jenis yang suka cakap belakang laa bhaii
kau rase macam tuu kau memang KEPALAD laa siot!


AKU JENIS YANG MACAM MANE !

1. aku suka back up membe aku if dorang need some help
yeahh ! ituu aku jujur , ituu memang sifat aku laa dowhh !

2. aku bukan jenis yang suka AMBIL kesempatan dalam kesempitan
dowhh ! kau taa cayer tanye laa orang yang kenal perangai aku macam mane


CIRI CIRI LELAKI IDAMAN KU !

1. derr . saya suka lelaki yang pandai maen GITAR oww
yes! for me that so so awesome and romantic ohh

2. weyh weyh , saya suka ohh LELAKI yang cute. swear!
nantie ken nampak sweet sejaa ! mukaa daa comel macam tuu

3. handsome saya taa pikir sangad tapie tapie biar dia pandai jaga hati
itu sudaa mencukupi! sebab THAT MOST IMPORTANT TO me 

HEYHEY! awak awak awak yang dekard sana tuu !
baca taww ! sebab nantie awak aken tahu perangai sebenar saya !

PEWWWWWIIIITTTT !

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman