Tuesday, February 15

penadnya yang amad lhaa sangad :(

ISNIN MALAM :(
okay , isnin thuu kard sekola memang mengantuk lhaa
aku cakap then macam macam aku buad untuk hilang kan mengantuk
erghkk --' taa boleh tahan bhaii , sampai rumaa
makan , kemas dapur alha kadar sejaa 
then aku cakap dengan kakaa aku naa tido
whoahh dia taa banyak bunyi siaakk 
haha! i like that :PP

then aku tido dari pukul 8 sampai pukul 12 lebih 
terjaga sebab ABANG ALING and membe dia datang
grr ! kacau sejaa bhaa kau bangg
then , aku continue balek tido , pukul 6 lebih dekard pukul 7 mama
kejut suruh iron baju dia , kacau lhaa mama niehh
haaha! aku pown tengok jam , kelamkabut .
dhaa lhaa athe training . bhaii 

memang menyirap lhaa aku . kelamkabut aku
gosok baju , mandi then siap siap 
minta mama hanta , bhaii lembab giloo 
mama siap , menyirap aku tunggu .
aku minta duit tambang naek bass
samapi busstop athe bus rapid macam KIMAAAAAA
taa berenti macam orang GILLOOO 
aku kard situu tahan bass langsung taa berenti
macam babikssss SIAKKKK


then aku tunggu dekard 15 minit baru athe buss
macam KIMAAA kann ? memang KIMAA pownn
then , dhaa samapi thuu gerak rumaa eyka tukar baju
memang lambad lhaa aku
pastu , aku terus pergi sekolaa
penad berjalan aku duduk , nased baek MAMA RINA
taa athe if taa kene lhaa aku dengan dia sebab taa pakai inee baju
memang bodoh perempuan tuaa thuu :PP

then . wakmingg upp semua penad siakk
kene latih budakk yang abru beljar mane
naa jea bagi kaki , bodoh dhaa taa reti maen
buad lhaa care taa reti maen
bikin panas sejaa bhaii
penad aku cakap buad donno jea memang membabi jea kau datang


then 15teen lawan 18teen

yeay yeayhyy ! 15teen memang lhaa derr :PP
PADAN MUKA KAU ALISS :p

pastu kemas kemas balek , penad sialll waa cakap
tunggu bas lambad gilaa
aku pergi rumaa eyka dulu pastu baru balek
dhaa samapi rumaa borak borak dengan kakak
aku cakap aku naa tido dia tengok muke aku pown dhaa
kesian sebab kepenadtan sangad lhaa kenn .
haahaha!


heyhey ! dhaa dhaa lhaa penad aku mengarang niehh
naa tido lagie niehh dhaa dekard pukul 5 taa tido lagie kejap lagie athe
trainig lagie memang penad lhaa bhaii

nevermind lhaa waa ciawww dulurr


HOOOOOOLLLLLLLAAA

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman