Friday, February 18

kepeninggan --'

MISS HIMM BADLY :(





miss dia kowt haihh --' dhaa dekard seminggu taa text
dia busy busy busy dan busy aku ?
endah taa endah jea lhaa dowhh
sumpaa sedeyh giler
dia cakap taa naa buad aku macam neihh but dia buad jugaa
cakap jea sembang nyew lebeihh :(


apa naa jadi lhaa siakk ?
aku dhaa penad naa tayang muke aku kard inbox kau
tapi satu pown taa masuk kard inbox akuu
apa kes kau huh ? sumpaa naa BREAKK !

aku naa break boleh ? yaww !
damn ohh sebut perkataan break thuu kau tahu ?
aku tahu kau taa tahu punyw lhaa . siott kepaladd 
aku naa break kau taa naa kenn
buad buad taa paham jadah hampehh lhaa kauu


______________________________________________________
like this entrie ? click thumb up !
______________________________________________________

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman