Saturday, February 19

huh ? penadddddddd !

DI SEKOLAHHHH ! ! !

sampai jea sekolahh lepak kantin 
fuhh ! gelak jea memanjang then mase naa 
OTW beratur athe lhaa mamad niehh
sumpahh naa tendang jea muke diaa
BAJED jeaa . erghkk --'

suke hati dia jea suruh kitaa orang ketepi
dia duduk dekard kerusi yang dekard dengan surau kantin
pastu kitaa orang dekard depan diaa
weyhh! suke seranah dia jeaa
naa suruh orang tepii
thaa apa dia ushaa pown taa tahuu :O


pastu kene jemur tenga panad lagii 
weyhh! HITAM anak JAAFAR niehh
hahahahahahaha!

masuk kelass tolong budak pagi buad kejea siked-2 lhaa
pastu cik lai masuk dengan lengang kangkok nyew
dhaa lhaa harap kita orang jea buad keje
manyak LAWA bahase diaa weyhh!


then dhaa siap tampal segala jadah thuu
pergi buad misi dengan visi sekolahh
dowhh dowhh bodoh dia kate visi aku buad thuu 
yang lame punyew
penad siakk buad dia boleh cakap macam thuu
naseb waa dhaa blaa awal
penad dowhh dengan dia thuu

pastu cikgu liza , cikgu jijah and cik nawal
minta tolong kemas bilek perperiksaan
kemas kemas dapad ICE CREAMM!
slrrrrrrppp ! sedappp ~

then cikgu suruh beratur!
kene dengan cikgu ceramah lagie ! haha!
naseb naseb , then balekk
athe lhaa due tiga ekor mamad niehh
usha usha naa kaki jea aku bagi
saked mate apa ? grrr !


DI RUMAAA !


pastu balek rumaa ! bhaii macam kandang jea aku tengok
mule naa membebel kenn . aku memang dhaa lapa
masuk bilek letak beg pergi dapur!
naseb athe LAUK PAUK!
kalau taa memang taa dapad aku BENDUNG

amarah niehh *ceh cehh !
makan then masuk bilek rilex bace novel
mama balekkk ~ ~ ~

dia memekak! aku dhaa lhaa penad
taa cukup rest! dhaa seminggu aku jeaa buad keje rumaa
taa cukup rest kene seksa lagie memnag kepalang GAMPANG
aku jea kene mara! macam KIMAAA !

babik betul lhaa , aku memang taa naa lhaa memaki
but aku jeaa kene menyirap siakk!
dhaa lhaa makin cerita makin saked hati!

ciawwww ~




Thanks for the time for read my entrie :D

Superman