Thursday, January 20

novel novell ♥

baru aku tauk perasaan bace novel yangg tebal-2 uhh 
sumpaa best gilaa babeng laa aku cakap sama korangg 
aku daa start gilaa sama NOVEL-2 yangg tebal-2
sumpaa tuhan jea laa tauk perasaan bace NOVEL macam tuu

rase naa ulang-2 dan ulang bace NOVEL if story tuu best gilaa
aku first time bace NOVEL yangg tebal tuu pownn daa jatuh cinta
sumpaa taa puas rase bace NOVEL even dia tebal macam tuu
first tanggapan aku bace NOVEL yang tebal nieyh

sumpaa boring tapie daa bace ALLAH jea yangg tauk
macam manea KENIKMATAN*cehceh
haha! but seriuose sumpaa best tambah NOVEL
yangg boleyh buadd kitee nanges kenn ? 
yawww ! gilaaa laaa dowhh waa cakap. haha

first novel aku bace LAFAZKAN CINTAMU
YA TUHANN ! bukan cerita cinta jea novel nieyh
but nieyh story about big big FAMILY
first time aku bace buku menanges taa athe pasal nyea
novel nieyh buad aku terTAREK dengan semua novel
seroiuse kowd taa pernaa aku minad dengan 
NOVEL macam tuu sekali kowd . haha

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman