Saturday, January 22

novel novel *aww aww ♥ !

sekarang dalam kepale HOTAK aku
athe perkataan NOVEL NOVEL NOVEL and NOVEL jea
sumpaa sekarang aku daa gilaa CINTA MATI sama NOVEL oww
taa taw apea yang best sangad NOVEL tuu

bilaa bace NOVEL NOVEL tuu aku dapad 
rase ken ERTI sebenar KEHIDUPAN disebalek KEHIDUPAN nyata
perasaan bacea NOVEL tuu sumpaa len gilaa oww
PENGHAYATAN aku taa macam aku bace NOVEL yang biase-2 

NOVEL NOVEL yang aku selalu bace nieyh
ALLAH jea tauk batapa KUSYUK nyea aku bace
aku tolak tepi kejea-2 aku
aku tolak tepi panggel orang daripada penyautan aku

sumpaa NOVEL NOVEL nieyh buad aku
sedar tentang PENGHARGAAN ALLAH pada kite
tentang KEHIDUPAN yangg nyata sekarang
NOVEL NOVEL nieyh sumpaa bawa' aku jauh
menghayati KEHIDUPAN sebenar planet ALLAH nieyh

 NOVEL NOVEL AND NOVEL 

Thanks for the time for read my entrie :D

Superman